مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


حسين شمس در گفت‌وگو با ايسنا، ابتدا درباره مذاكره‌اش با باشگاه چيني، توضيح داد: ليگ فوتسال چين اواخر شهريور ماه آغاز مي‌شود و مدير برنامه ام هنوز در حال مذاكره با اين تيم است. اگر به توافق رسيدم با دو بازيكن راهي چين مي شوم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكنانش را انتخاب كرده است؟ افزود: به احتمال فراوان وحيد شمسايي و مصطفي نظري را با خودم به چين مي برم. به هر حال اين باشگاه چيني رقمي را پيشنهاد داده كه گذشتن از آن سخت است. رقم آنها حتي بيشتر از ارقام ليگ‌هاي اسپانيا و روسيه است. چيني قصد سرمايه‌گذاري عظيمي در فوتسال دارند. در رشته فوتبال نيز دروگبا، آنلكا و كاپلو را گرفته‌اند و به فكر سازماندهي فوتسال هم هستند. به اعتقادم با ادامه چنين روندي چين تبديل به يكي از قطب‌هاي جديد فوتسال مي‌شود.

سرمربي سابق تيم ملي همچنين با بيان اين كه بار ديگر به جايگاه قبلي‌اش در تيم ملي باز خواهد گشت، افزود: من در اين فيلمي كه درست كرده اند، نقش آدم بده شده‌ام كه همه پس‌اش مي‌زنند. در حال حاضر نيز همين كه جايي مثل فوتسال دانش‌آموزي را پيدا كرده‌ام كافي است. بنابراين فعلا در جاهاي مختلف مشغول هستم تا از اين نقش خارج شده، در اين فيلم آرتيست باشم و در تيم ملي كار كنم.

مدير فني تيم فوتسال دانش‌آموزي ايران كه سه روز پيش قهرماني جهان را در كرواسي به دست آورد، تصريح كرد: اين مسابقات براي اولين بار به صورت آزمايشي زير نظر يوفا برگزار شد و ما توانستيم قاطعانه قهرمان شويم. از سال آينده نيز قرار شده فيفا اين مسابقات را مديريت كند و ايران در صورت قهرماني دوباره، كاپ اصلي را به ايران خواهد آورد.

وي با اشاره به اين كه ترابيان پيش از اعزام تيم دانش‌آموزي به مسابقات قول داده بود به اين تيم پاداش دهد، گفت: قرار شده بود اگر در كرواسي قهرمان شديم، تيم دانش‌آموزي در تورنمنتي كه تيم‌هاي ملي ايران و روسيه حضور دارند، شركت كند. از همين رو تيم دانش‌آموزي از 15 شهريور ماه وارد اردو مي‌شود و براي بازي با ايران و روسيه آماده مي شويم.

سرمربي سابق فولاد ماهان اصفهان همچنين با تبليغاتي خواندن انحلال تيم‌هاي ماهان و فيروز صفه عنوان كرد: اميدوارم باشگاه ماهان تيم‌هاي فوتسالش را منحل نكند، اما اگر دو تيم هم شركت نكند ليگ با 14 تيم خوب خواهد شد و اتفاقي نمي‌افتد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com